onsdag 11. mars 2009

Long time no see

Nå har jeg blogga lite i det siste, skal prøve å bli bedre ;P

I det siste har jeg trene ganske mye, var på trening tre dager på rad (søndag, mandag og tirsdag). Må bli flink igjen, vært så dårlig til å trene i det siste, men nå skal jeg bli flink ;K

I går var det spinning, siste gangen med det programmet. Blir vel greit, håper bare det blir bra sanger. Elsker take my hand, blir alltid så gira av å spinne til den.

Var på kino på mandag, så "He just not that into you". En koselig jentefilm. Lo en del ganger, Anette syns at jeg lever meg litt vel mye inn i filmer tror jeg. Menmen, morro det da ;P

Burde vel skrivd litt mer på norsken nå og etterpå er det siste teorikurs. Håper virkelig at jeg har lært litt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det skal bli like bra til uka! Jeg skal prøve og få trent på søndag og, tenk.. Men kanskje vi skulle hatt sånt kort? Men herregud, jeg må da klare å komme meg opp til 12-13 tida, men vet ikke hvor effektivt det blir. Du får pushe meg ;K

Anonym sa...

Will do ;)