mandag 20. juli 2009

Seventeen a few more minutes ;P

Nå er det lenge siden sist her, sorry Natte ;P

Men jo, tenkte å ta en liten oppdatering før jeg entrer de voksenes verden *kremt*... Hvertfall offisielt sett... 2 hours and 20 minutes to go, hah!! (født ti på to).

Men jo, det året her har vært så supert, mye takket være mine to "nye" søte små ;P
Toppen av alt var Mallorca, som jeg ikke har fått rota meg til å skrive om enda... Men jo, det var sinnsykt fett. Virkelig et minne for livet!!
Turen besto av strand, party, boys ;), drinks, Musco (heeerlig), shopping, opplevelser, bigfot osv. Paraseiling og skum party troner!! Utrolig morro ;K

Etter jeg kom hjem har det vært en del jobbing, er inne i min andre uke nå og 50,5 timer arbeid unnagjort. Her skal det bli penger ;K

Ellers har jeg så klart vært sammen med crewet mitt. Vet det høres en smule harry ut... Dette inkluderer gulv soving, LAN (eller film/surre kveld), peppes osv... Nå begynner party planlegginga for fullt, blir morro ;K

Å jo, vet dere hva eller? Jeg var så heldig å få bursdagskake i dag. Natalie var skikkelig bakemester... Utrolig koselig ;K

Nå skal jeg snart legge meg, bursdagsbarnet skal nemlig på jobb klokka sju... Det blir bra... Venter spent på å se hva "voksen" tilværelsen vil bringe ;K










Alcudia, Mallorca <3 Natalie, Kimmy og Karina up in the skyyy!!

2 kommentarer:

Natalie sa...

liker alt som står her! altaltalt. Gratulerer med dagen! Enda en gang:D Jippijay! Resten av det året her skal bli minst like bra, promise. I'm glad to be a part of your crew.

Karina... sa...

I'm very glad to have you on, hah ;P
Men ja, året skal bli supert, more fun to come ;D

Og takk igjen... Kan høre det mange ganger jeg ;K